Ανάπτυξη δικτύου συνεργατών Β2Β

χωρίς τη χρήση εξωτερικών πωλητών

  Η ανάπτυξη ενός δικτύου συνεργατών, σε μια εταιρεία B2B χωρίς τη χρήση εξωτερικών πωλητών είναι απολύτως εφικτή, εφόσον βασιστείς σε κάποια σύγχρονη στρατηγική με τεχνικές που αξιοποιούν τη σύγχρονη τεχνολογία, τη δύναμη της επαγγελματικής δικτύωσης και την καλλιέργεια εμπιστοσύνης. Απαραίτητη προϋπόθεση όμως είναι, το πελατολόγιο που απευθύνεσαι να είναι κι αυτό εξοικειωμένο με την χρήση της τεχνολογίας.

Στρατηγική σε 11 άξονες :

1. Δημιουργία Ελκυστικής Προσφοράς Συνεργασίας...

2. Αξιοποίηση Ψηφιακών Καναλιών για Δικτύωση...

3. Εφαρμογή Referral System...

4. Χτίσιμο Κοινότητας...

5. Αυτοματισμός και Τεχνολογία...

6. Δημιουργία Αξιόπιστου Brand...

7. Ανάλυση Δεδομένων και Εξέλιξη...

8. Στρατηγικές Συμμαχίες με Συμπληρωματικές Επιχειρήσεις...

9. Ενίσχυση της Διαδραστικής Εκπαίδευσης...

10. Ενεργοποίηση Influencer Marketing...

11. Αξιοποίηση του facebook...

Ακολουθώντας αυτή την σύγχρονη στρατηγική ανάπτυξης δικτύου συνεργατών, δεν αναιρείται η προσωπική επαφή, αντιθέτως είναι απαραίτητη, όχι για την εκτέλεση των διαδικασιών αλλά για την διατήρηση της σχέσης εμπιστοσύνης. Είναι αρκετό δυο-τρεις επισκέψεις το χρόνο σε πελάτες-συνεργάτες, όταν όλα έχουν μπει σε μια σειρά ομαλής κι αμοιβαίας συνεργασίας. Είναι πολλαπλά τα οφέλη για όλους !

Να θυμάσαι ότι, οι ΠΩΛΗΤΕΣ σου είναι οι Β2Β πελάτες-συνεργάτες σου !

Επίσης, κάτι που πρέπει να επαναξιολογήσεις αν :


Αν θέλετε να λάβετε* το e-book αυτής της στρατηγικής, σε πλήρη μορφή με ανάλυση της κάθε ενότητας, παρακαλώ συμπληρώστε την παρακάτω φόρμα :

*(παρέχεται μόνο σε εταιρείες B2B)

Για να δείτε τις Υπηρεσίες μας για επιχειρήσεις, πατήστε 👉 εδώ